vrijdag 30 januari 2009

Dag allemaal, vandaag heb ik toch voor een ander uiterlijk van mijn blog gekozen. Op het oude blog kwamen er veel te veel pop up advertenties op en dat vind ik maar anderen ook, zeer hinderlijk. Alleen mijn kop (niet mijn hoofd hahaha) moet ik nog aanpassen, dus ik bedoel de koptitel van "Gunhar-Tekenstudio". Voor de rest ben ik op dit momment bezig met portrettekenen met graffietpoeder, iets wat een bepaalde techniek vergt, als je dit éénmaal goed in de vingers hebt, dan kan je zeer reallistische tekeningen maken, eerdaags laat ik je het eerste probeersel op dit blog zien. Even kijken wat heb ik nog méér voor nieuws..........................Oh ja, maandagmorgen heb ik mijn aangemeld bij de kunstwerkplaats Venray waar ik meer mogelijkheden heb om mij te ontplooien! Ook kun je op dit blog zien in de linkerkolom foto's van vermiste kinderen wereldwijd, het is héél erg dat zoiets gebeurt en de foto's zijn wel bijna allemaal van internationale personen, maar je weet nooit, ik vind het toch een goed idee dat men het op die manier kenbaar maakt. Wat ook nieuw is, dat er een motivatiespreuk voor elke dag opstaat, het zet je aan het denken en maakt je bewust van bepaalde zaken! Voor de rest kun je je ook aanmelden op dit blog (kijk in de linker kolom) dan krijg je ook elk bericht of wijziging direct door. Ik wens iedereen een fijn weekend en speciaal ook Natascha die mij blijft voorzien van leuke reacties!
Groetjes Günhar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten